Öhdəliklər:
- Məhsulların ən cazibədar və funksional şəkildə nümayiş olunmasını təmin etmək üçün rəf sahəsini optimallaşdırmaq.
- Müştəri axını və əlçatanlığı təmin etmək üçün rəfləri, keçidləri və vitrinləri təşkil edərək mağaza sahəsindən maksimum istifadə etmək.
- Məhsulun yerləşdirilməsi ilə bağlı qərarlar qəbul etmək üçün satış məlumatlarını təhlil etmək, yüksək tələbata malik məhsulların asanlıqla əlçatan olmasını təmin etmək.
- Müştərilərin diqqətini cəlb etmək və alış-verişi təşviq etmək üçün məhsul nümayişlərini dizayn etmək.
- Çoxsaylı yerlərdə vahidliyi təmin etmək üçün planogramları (mağaza layoutunun vizual təsvirlərini) həyata keçirtmək.
- Təchizatçılar və tədarükçülərlə sıx əməkdaşlıq edərək promosyonları təşkil etmək.
- Ümumi alış-veriş təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün mağaza planlarını intuisiya əsasında təşkil edərək müştəri axınına nəzarət etmək.
- İmpulsiv alış-verişlər və çox satılan məhsullar üçün optimal məhsul yerləşdirilməsini təmin etmək üçün ayaq zolağı axınını izləmək.
- Mövsümi dəyişikliklər və ya xüsusi tədbirlərə uyğunlaşmaq üçün yüksək trafik və ya yeni məhsul gəlişlərini qarşılamaq məqsədilə layoutları tənzimləmək.
- Məhsulun promosyonları və mövsümi kampaniyalarının layouta inteqrasiya olunmasını təmin etmək üçün marketinq komandaları ilə koordinasiya qurmaq.
- Stokun bitməsinin və ya artıq yığılmanın qarşısını almaq üçün layouta uyğun məhsul əlçatanlığını təmin etmək üçün təchizat zənciri və inventar komandaları ilə işləmək.
- Mağaza rəhbərliyi ilə mağazaya xas layout tələblərini və müştəri üstünlüklərini anlamaq üçün əlaqə yaratmaq.
- Layout dəyişikliklərinin lazım olub olmadığını müəyyən etmək üçün məhsul və məkan üzrə satış performansını təhlil etmək.
- Müştəri rəyləri və satış meylləri əsasında mağaza planını davamlı şəkildə tənzimləmək.
- Hansı konfiqurasiyaların satış və müştəri məmnuniyyəti baxımından daha yaxşı performans göstərdiyini öyrənmək üçün fərqli layoutları (A/B testi) sınaqdan keçirtmək.
- Müvafiq məhsul yerləşdirilməsi və layout standartları üzrə personalı təlimatlandırmaq.
- Müxtəlif filiallarda mağaza komandalarının izləyə biləcəyi mağaza planı qaydalarını inkişaf etdirmək, ardıcıllığı təmin etmək.
- Mağazanın müştəri axını hissəsini müəyyənləşdirmək.
Tələblər:
- Ticarət, Pərakəndə İdarəetmə, Daxili Dizayn, Biznes İdarəetməsi və ya Marketinq kimi əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi.
- Pərakəndə məkanın planlaşdırılması, ticarət və ya mağaza dizaynı sahəsində 2-5 il iş təcrübəsi.
- Mağaza planlarının dizaynı və həyata keçirilməsi üçün planogram proqramında təcrübə.
- Bir neçə mağazadan ibarət mühitdə, xüsusən də layout ardıcıllığının vacib olduğu mağaza zəncirlərində əvvəlki təcrübə.
- Mağaza planları yaratmaq və idarə etmək üçün məkan planlaşdırma alətləri və proqram təminatında peşəkarlıq.
- Satış məlumatlarını və müştəri axını meyllərini qiymətləndirmək, layoutun təkmilləşdirilməsi üçün tendensiyaları və imkanları müəyyən etmək üçün güclü analitik bacarıqlar.
- Məlumat təhlili və hesabatlar üçün Microsoft Office Suite-də, xüsusilə Excel proqramında səriştə.
- Layout və dizayn zamanı dəqiqlik və dəqiqliyi təmin edərək bir neçə layout elementini idarə etmək qabiliyyəti.
- Vizual cəlbedici və müştəriyə uyğun layoutlar dizayn etmək bacarığı.
- Məhsul yerləşdirilməsi, mağaza layoutu və inventarın optimallaşdırılması ilə bağlı qərarlar qəbul etmək üçün məlumatdan istifadə etmə bacarığı.
- Çoxsaylı layihələri idarə etmək, tez-tez fərqli yerlərdə işləmək, son tarixlərə riayət etmək və komanda ilə əməkdaşlıq etmək qabiliyyəti.
- Layout və ya dizayn problemlərini müəyyən etmək və əməliyyat və satış məqsədlərinə uyğun həllər tətbiq etmək bacarığı.
- Marketinq, təchizat zənciri və mağaza əməliyyatları kimi digər şöbələrlə sıx əməkdaşlıq etmək bacarığı.
- Mağaza heyətinə, rəhbərliyə və digər maraqlı tərəflərə layout planlarını effektiv şəkildə çatdırmaq üçün güclü şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları.
- Pərakəndə əməliyyatlar və zəncir mağazalarının xüsusi ehtiyacları, o cümlədən müştəri davranışı, məhsul kateqoriyaları və promosyon dövrləri haqqında dərin bilik.
- Müştəri cəlbediciliyini artırmaq və alış-verişi təşviq etmək üçün cazibədar nümayişlər yaratmaq üçün vizual ticarət prinsipləri haqqında bilik.
- Dəyişən pərakəndə meyllərə, istehlakçı üstünlüklərinə və mövsümi tələblərə uyğunlaşmaq və layoutları vaxtında tənzimləmək bacarığı.
- Çoxsaylı filialları olan zəncirlər üçün fərqli mağazalara səyahət etmək bacarığı.
- Layout dəyişiklikləri və ya mağazaların açılışı zamanı vitrinlərin dəyişdirilməsi kimi fiziki işləri idarə etmək bacarığı.
- Məhsul kateqoriyalarına dair biliklər.
- Trafik, impuls və mənfəətli məhsullar haqqında məlumatlar.
- Məkan tutan məhsulları tanımaq qabiliyyəti (böyük ölçülü, kiçik ölçülü məhsullar və s.)
Maraqlanan namizədlər CV-lərini "Mikro Planlaşdırma üzrə Mütəxəssis" mövzusunu qeyd etməklə [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Nəzərə alın ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə işə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri barədə əlaqə saxlanılacaq.