Azərbaycan

Mikro Planlaşdırma üzrə mütəxəssis

Öhdəliklər:

  • Məhsulların ən cazibədar və funksional şəkildə nümayiş olunmasını təmin etmək üçün rəf sahəsini optimallaşdırmaq.
  • Müştəri axını və əlçatanlığı təmin etmək üçün rəfləri, keçidləri və vitrinləri təşkil edərək mağaza sahəsindən maksimum istifadə etmək.
  • Məhsulun yerləşdirilməsi ilə bağlı qərarlar qəbul etmək üçün satış məlumatlarını təhlil etmək, yüksək tələbata malik məhsulların asanlıqla əlçatan olmasını təmin etmək.
  • Müştərilərin diqqətini cəlb etmək və alış-verişi təşviq etmək üçün məhsul nümayişlərini dizayn etmək.
  • Çoxsaylı yerlərdə vahidliyi təmin etmək üçün planogramları (mağaza layoutunun vizual təsvirlərini) həyata keçirtmək.
  • Təchizatçılar və tədarükçülərlə sıx əməkdaşlıq edərək promosyonları təşkil etmək.
  • Ümumi alış-veriş təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün mağaza planlarını intuisiya əsasında təşkil edərək müştəri axınına nəzarət etmək.
  • İmpulsiv alış-verişlər və çox satılan məhsullar üçün optimal məhsul yerləşdirilməsini təmin etmək üçün ayaq zolağı axınını izləmək.
  • Mövsümi dəyişikliklər və ya xüsusi tədbirlərə uyğunlaşmaq üçün yüksək trafik və ya yeni məhsul gəlişlərini qarşılamaq məqsədilə layoutları tənzimləmək.
  • Məhsulun promosyonları və mövsümi kampaniyalarının layouta inteqrasiya olunmasını təmin etmək üçün marketinq komandaları ilə koordinasiya qurmaq.
  • Stokun bitməsinin və ya artıq yığılmanın qarşısını almaq üçün layouta uyğun məhsul əlçatanlığını təmin etmək üçün təchizat zənciri və inventar komandaları ilə işləmək.
  • Mağaza rəhbərliyi ilə mağazaya xas layout tələblərini və müştəri üstünlüklərini anlamaq üçün əlaqə yaratmaq.
  • Layout dəyişikliklərinin lazım olub olmadığını müəyyən etmək üçün məhsul və məkan üzrə satış performansını təhlil etmək.
  • Müştəri rəyləri və satış meylləri əsasında mağaza planını davamlı şəkildə tənzimləmək.
  • Hansı konfiqurasiyaların satış və müştəri məmnuniyyəti baxımından daha yaxşı performans göstərdiyini öyrənmək üçün fərqli layoutları (A/B testi) sınaqdan keçirtmək.
  • Müvafiq məhsul yerləşdirilməsi və layout standartları üzrə personalı təlimatlandırmaq.
  • Müxtəlif filiallarda mağaza komandalarının izləyə biləcəyi mağaza planı qaydalarını inkişaf etdirmək, ardıcıllığı təmin etmək.
  • Mağazanın müştəri axını hissəsini müəyyənləşdirmək.

Tələblər:

  • Ticarət, Pərakəndə İdarəetmə, Daxili Dizayn, Biznes İdarəetməsi və ya Marketinq kimi əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi.
  • Pərakəndə məkanın planlaşdırılması, ticarət və ya mağaza dizaynı sahəsində 2-5 il iş təcrübəsi.
  • Mağaza planlarının dizaynı və həyata keçirilməsi üçün planogram proqramında təcrübə.
  • Bir neçə mağazadan ibarət mühitdə, xüsusən də layout ardıcıllığının vacib olduğu mağaza zəncirlərində əvvəlki təcrübə.
  • Mağaza planları yaratmaq və idarə etmək üçün məkan planlaşdırma alətləri və proqram təminatında peşəkarlıq.
  • Satış məlumatlarını və müştəri axını meyllərini qiymətləndirmək, layoutun təkmilləşdirilməsi üçün tendensiyaları və imkanları müəyyən etmək üçün güclü analitik bacarıqlar.
  • Məlumat təhlili və hesabatlar üçün Microsoft Office Suite-də, xüsusilə Excel proqramında səriştə.
  • Layout və dizayn zamanı dəqiqlik və dəqiqliyi təmin edərək bir neçə layout elementini idarə etmək qabiliyyəti.
  • Vizual cəlbedici və müştəriyə uyğun layoutlar dizayn etmək bacarığı.
  • Məhsul yerləşdirilməsi, mağaza layoutu və inventarın optimallaşdırılması ilə bağlı qərarlar qəbul etmək üçün məlumatdan istifadə etmə bacarığı.
  • Çoxsaylı layihələri idarə etmək, tez-tez fərqli yerlərdə işləmək, son tarixlərə riayət etmək və komanda ilə əməkdaşlıq etmək qabiliyyəti.
  • Layout və ya dizayn problemlərini müəyyən etmək və əməliyyat və satış məqsədlərinə uyğun həllər tətbiq etmək bacarığı.
  • Marketinq, təchizat zənciri və mağaza əməliyyatları kimi digər şöbələrlə sıx əməkdaşlıq etmək bacarığı.
  • Mağaza heyətinə, rəhbərliyə və digər maraqlı tərəflərə layout planlarını effektiv şəkildə çatdırmaq üçün güclü şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları.
  • Pərakəndə əməliyyatlar və zəncir mağazalarının xüsusi ehtiyacları, o cümlədən müştəri davranışı, məhsul kateqoriyaları və promosyon dövrləri haqqında dərin bilik.
  • Müştəri cəlbediciliyini artırmaq və alış-verişi təşviq etmək üçün cazibədar nümayişlər yaratmaq üçün vizual ticarət prinsipləri haqqında bilik.
  • Dəyişən pərakəndə meyllərə, istehlakçı üstünlüklərinə və mövsümi tələblərə uyğunlaşmaq və layoutları vaxtında tənzimləmək bacarığı.
  • Çoxsaylı filialları olan zəncirlər üçün fərqli mağazalara səyahət etmək bacarığı.
  • Layout dəyişiklikləri və ya mağazaların açılışı zamanı vitrinlərin dəyişdirilməsi kimi fiziki işləri idarə etmək bacarığı.
  • Məhsul kateqoriyalarına dair biliklər.
  • Trafik, impuls və mənfəətli məhsullar haqqında məlumatlar.
  • Məkan tutan məhsulları tanımaq qabiliyyəti (böyük ölçülü, kiçik ölçülü məhsullar və s.)

Maraqlanan namizədlər CV-lərini "Mikro Planlaşdırma üzrə Mütəxəssis" mövzusunu qeyd etməklə [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Nəzərə alın ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə işə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri barədə əlaqə saxlanılacaq.

Müraciət üçün CV formasını yüklə

Şəxsi məlumatlar

Təşəkkür edirik!

Sizin müraciətiniz uğurla göndərildi